Přihlaste se a využijte web naplno KOCICI.NET »

Krmivo pro kočky

 

NápovědaFórum » Výživa  

+ přidat příspěvek
Přejít na předchozí stránku 5 Přejít na další stránku   1  
Krmivo pro kočky
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.08.2013 06:41 Žena Ani [57] - Kočky domácí, Evropské kočky a kříženciRe: Domča14
Kdyby něco, já nejsem v tom začátečník ;-) Vím, že to existuje, měla jsem TOTW dokonce i krmit kočku, ale pak mi to rodiče nedovovlili :-( Já kupuji Ontario, kočka na tom prospívá a chutná ji. Měnit už nebudu ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 2   01.08.2013 21:55 Žena Domča14 [-3] - Domácí kočkyRe: smula
Kde? Například v sušené formě? Syrové se do výrobníku dává jen na zlepšení chuti a na aroma. Jinak by to nezpracoval, moučka je nadrcené maso, tam bych žádný problém neviděla, když identifikovaná. U těch nejlepší je 80% živočišných a 20% rostliných bílkovin (Orijen vám asi nic neříká...) Obilný šrot už se do granulí dívat nemusí, stejně dobře poslouží brambory nebo batáty a jsou o 70% stravitelnější než kukuřice a pšenice, navíc nejsou to alergeny. Rýže a oves nejsou špatné, jsou hypoalergenní a jsou více ztravitelnější, stejně by tam toho nemělo být moc. A granule grain free už se sem dováží hodně dlouho (Taste of the Wild, bezobilná Acana, Orijen atd..) Základní Acana se poněkud změnila to máte pravdu, ale pro kočky se prodává už bez obilovin pokud vím a ta je o dvě třídy výše ;) Nemáte pravdu, už není na špičce, teď se tam drží Orijen s Acanou a za studena lisovaná krmiva (ovšem tam to ještě není dokonalé co se týče složení, ovšem lepší se to, ale je to jen pro psy, to jsem se trošku vyhla tématu).

Myslím, že rozdíl je zřejmý..
RC British Shorthair 10kg (127 Kč/kg):